|
Podyplomowe Studium Public Relations (roczne) SZKOŁA GŁÓWNA HANDLOWA - Sekretariat Podyplomowego Studium PR Kolegium Gospodarki Światowej al. Niepodległości 128 budynek C, pok. 6/17, 02-554 Warszawa telefon: (0-22) 564 68 55; fax: (22) 564 68 62
|
Platforma Edukacyjna - gotowe opracowania lekcji oraz testów.
|
Od 01.01.2015 odwiedzono tę wizytówkę 1842 razy.
Chcesz zwiększyć zainteresowanie Twoją jednostką?
Zaprezentuj w naszym informatorze swoją jednostkę ->>>
|
|
* szkolnictwo.pl - najpopularniejszy informator edukacyjny - 1,5 mln użytkowników miesięcznie
» Bieżące edycje
- Edycja XI - nabór został zakończony; edycja zostanie uruchomiona w semestrze letnim roku akademickiego 2006/2007 (zajęcia rozpoczną się w lutym 2007 r.)
- Edycja XII - trwa nabór (wstępne zapisy); edycja zostanie uruchomiona w semestrze zimowym roku akademickiego 2007/2008 (zajęcia rozpoczną się w październiku 2007 r.)
Poniższe informacje dotyczą edycji XI.
» Czesne
Opłata za całość studiów wynosi 5 500 zł (istnieje możliwość wpłaty w dwóch ratach).
Czesne obejmuje koszt wydania świadectwa ukończenia studium.
Zobacz: numer konta. Tytuł wpłaty: "500-06-0417" (w przypadku wpłaty w ratach prosimy o dopisanie odpowiednio: "I rata" lub "II rata").
» Tryb naboru
Rekrutacja kandydatów na studia jest otwarta i odbywa się na zasadzie kolejności zgłoszeń (wniesienie opłaty za studia oraz złożenie w sekretariacie kompletu wymaganych dokumentów jest równoznaczne z przyjęciem).
Wymagane dokumenty:
- podanie o przyjęcie na studium,
- ankieta dotycząca źródeł pozyskiwania informacji o studiach podyplomowych prowadzonych przez SGH (plik PDF lub plik RTF),
- życiorys,
- odpis dyplomu ukończenia uczelni wyższej (dyplom magistra),
- wypełniony kwestionariusz osobowy,
- 2 fotografie,
- dowód wpłaty czesnego na konto uczelni,
- w przypadku płatności ratami - oświadczenie o terminie wpłaty drugiej raty,
- oświadczenie dotyczące ewentualnej rezygnacji z uczestnictwa w studium,
- numer konta lub adres, na który dokonany zostanie zwrot wniesionej opłaty, jeśli zajęcia nie zostaną uruchomione.
» Cel studium
Celem studium jest kształcenie i doskonalenie praktycznych umiejętności organizowania i prowadzenia działalności PR w firmie. Studium jest adresowane do praktyków PR zatrudnionych w specjalistycznych agencjach PR lub w firmach prowadzących działalność własną PR, do specjalistów działów reklamy i marketingu oraz do osób planujących rozwój własnej kariery w kierunku Public Relations. Słuchacz uzyska odpowiedzi na pytania jak:
- sporządzić budżet PR w firmie;
- prowadzić działalność sponsoringową i lobbying;
- zbudować system wewnętrznych działań PR w firmie;
- efektywnie współpracować z mediami;
- korzystać z usług wyspecjalizowanych agencji (reklamowych, filmowych, PR i innych);
- dokonać skutecznej autoprezentacji poprzez wygląd, język, mowę ciała.
» Adresaci studium
Studium adresowane jest do:
- praktyków PR zatrudnionych w specjalistycznych agencjach PR lub w firmach prowadzących własną działalność PR
- specjalistów działów reklamy i marketingu
- osób planujących rozwój własnej kariery w kierunku PR
» Wykładowcy
Zajęcia prowadzą wykładowcy Szkoły Głównej Handlowej oraz praktycy (m.in. osoby posiadające własne firmy reklamowe, firmy PR, agencje specjalistyczne).
» Program studium
Semestr letni
- Istota oraz miejsce Public Relations w systemie komunikowania się organizacji z otoczeniem.
- Nowoczesne zarządzanie - wyzwania i dostosowania.
- Strategia PR.
- Istota marki. Od tożsamości marki do jej pozycjonowania.
- Monitoring mediów niezbędnym narzędziem PR-owca.
- Regulacje prawne i etyczne odnoszące się do działalności Public Relations.
- Rynek mediów w Polsce.
- Komunikacja na rynkach kapitałowych - Investor Relations.
- Strategia marketingowa a działanie PR.
- Kreowanie wizerunku kraju za granicą.
- Zarządzanie zasobami ludzkimi.
- Język wypowiedzi publicznej. Opracowywanie i redagowanie tekstów PR.
- Praktyka współpracy PR z mediami.
- Sztuka prezentacji przed kamerą.
- Warsztaty PR.
Semestr zimowy
- Komunikacja kryzysowa.
- Współpraca z prasą. Organizacja imprez prasowych.
- Lobbing.
- Badanie rynku i opinii.
- Pozaprasowe techniki PR. Organizacja imprez otwartych.
- Wewnętrzne PR.
- Między perswazją a manipulacją.
- Kreowanie wizerunku polityka wyższego szczebla.
- Reklama. Socjotechnika oddziaływania.
- Wykorzystanie Internetu w PR.
- Protokół dyplomatyczny.
- Sponsoring.
- Negocjacje.
- Warsztaty radiowe.
- Umiejętności menedżerskie a Public Relations.
- Warsztaty PR.
Program studium przewiduje łącznie ok. 170 godzin zajęć dydaktycznych.
» Organizacja studium
Studium trwa 2 semestry, a jego kolejne edycje są uruchamiane na przemian dwa razy w roku: w semestrze zimowym i w semestrze letnim.
Zajęcia w ramach edycji zimowych rozpoczynają się w październiku każdego kolejnego roku, zaś zajęcia w ramach edycji letnich rozpoczynają się w lutym każdego kolejnego roku.
Zajęcia w ramach studium odbywają się dwa razy w miesiącu, w soboty i niedziele.
Kierownik studium: dr hab. Jacek Miroński, e-mail: jm67@sgh.waw.pl
Sekretarz studium: Wioletta Szwed, wszwed@sgh.waw.pl
» Dodatkowe informacje i zapisy
Sekretariat Podyplomowego Studium PR Kolegium Gospodarki Światowej al. Niepodległości 128 budynek C, pok. 6/17 (VI piętro) 02-554 Warszawa
telefon: (0-22) 564 68 55 fax: (22) 564 68 62
Informacji udziela i zapisy przyjmuje: Wioletta Szwed, e-mail: wszwed@sgh.waw.pl
|
Pełna prezentacja szkoły pojawi się po zatwierdzeniu oferty przedstawionej szkole.
Jeżeli szkoła nie otrzymała oferty, prosimy o kontakt:
zmiany@szkolnictwo.pl
Umieść poniższy link na swojej stronie aby wzmocnić promocję tej jednostki oraz jej pozycjonowanie w wyszukiwarkach internetowych:
X
TO JEST ROBOCZA PREZENTACJA JEDNOSTKI!
Zapraszamy jednostkę edukacyjną do współpracy.
Wypełnij formularz >>>
Od 20tu lat najpopularniejszy i największy
informator branży edukacyjnej
- przedszkola, szkoły, uczelnie -kolonie, zielone szkoły - inne jednostki
|
OKS www.szkolnictwo.pl e-mail: zmiany@szkolnictwo.pl - ponad 1,5mln użytkowników/mies.
|
Zarejestruj się lub zaloguj, aby mieć pełny dostęp do informatora o szkołach.
Nauczycielu! Bezpłatne, interaktywne lekcje i testy oraz prezentacje w PowerPoint`cie --> www.szkolnictwo.pl (w zakładce "Nauka").
|
|
|